Μεσαίωνας…Περιφορά νεκρού Επισκόπου στη Λαμία!!!! (Photos)

3177

Οι νεκροί περιφέρονται στον κόσμο των ζωντανών!

Γράφει ο Παναγιώτης Κάτσικας

Ποιο Ιράν και ποια μνημόνια, ποια ισλαμοποίηση που διατυμπανίζουν οι φασίστες και οι απανταχού ηλίθιοι για να μολύνουν αυτόν τον τόπο, ποιος Κιμ Γιονγκ Ουν που φοβούνται οι φίλοι μας οι Δυτικοί, ποια μπούργκα στις παραλίες της Γαλλίας! Ο σκοταδισμός στην Ελλάδα παράγεται εγχώρια, υπάρχει και βγαίνει στους δρόμους πάνω σε καρέκλες, ολοζώντανος και νεκρός μαζί, περιφέρεται ως φυσιολογικότατο θέαμα!

Ο κόσμος των νεκρών εισβάλλει σε αυτόν των ζωντανών, και δεν είναι το προσφυγόπουλο από την Συρία, ούτε οι ομοφυλόφιλοι, ούτε οι αριστεροί, είναι η δεισιδαιμονία, οι αστρολόγοι, τα μέντιουμ και οι χαρτορίχτρες που λημνάζουν στα μυαλά και τις πρακτικές ενός κομματιού της ελληνικής κοινωνίας. Υπάρχει αυτή η πλευρά της χώρας. Πολλές φορές είναι αθέατη αλλά υπάρχει και δεν είναι μικρή.

Λέγεται μεσαίωνας, ρατσισμός, φασισμός, Χρυσή αυγή, μισογυνισμός, σεξισμός.

Παρακάτω θα δείτε το μήνυμα που ανέβασε στον λογαριασμό της στο Facebook η Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος.

Στις φωτογραφίες θα δείτε τον “Πανιερώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος καὶ Θαυμακοῦ κ. Καλλίνικος· κατὰ κόσμον Κωνσταντῖνος Χανιώτης” να περιφέρεται καθιστός σε καρέκλα. Μόνο που ο Πανιερώτατος όπως θα παρατηρήσετε περιφέρεται νεκρός!

Σήμερον, τήν 6ην/19ην τοῦ μηνός ‘Ὁκτωβρίου ἐνεστῶτος ἔτους, καί περί ὥραν 10ην πρωϊνήν, ἐτελέσθη ἡ ἐξόδιος ἀκολουθία τοῦ μακαρίᾳ τῇ λήξει γενομένου ἀοιδίμου Μητροπολίτου Φθιώτιδος καί Θαυμακοῦ κυροῦ Καλλινίκου ἐν τῷ Μητροπολιτικῷ Ἱερῷ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος Λαμίας εἰς τήν ὁποίαν παροῦσα ὑπῆρξεν ἅπασα ἡ Ἱερά Σύνοδος. Πλῆθος κόσμου κατέκλεισε τόν ὡς ἄνω ἱερόν ναόν καί τάς πέριξ ὁδούς, ὅπως λάβωσιν δι’ ἐσχάτην φοράν τήν τοῦ ἐκλιπόντος Ἱεράρχου εὐχήν. Τό αὐτό πλῆθος μετά τῶν τιμίων Ἱεραρχῶν ἠκολούθησαν τό σκήνωμα τοῦ ἁγίου Γέροντος, πορευομένου εἰς τήν τελευταίαν αὐτοῦ κατοικίαν, ἤτοι τήν Ἱεράν Μονήν τοῦ Ὁσίου Ἀθανασίου τοῦ Μετεωρίτου, ὄπου καί ἐτελέσθη ἡ ταφή αὐτοῦ. ῾Ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος καὶ Θαυμακοῦ κ. Καλλίνικος· κατὰ κόσμον Κωνσταντῖνος Χανιώτης. ᾿Εγεννήθη τὸ ἔτος 1925 ἐν τῇ ῎Ανῳ Μερᾷ Μυκόνου, καὶ ἀποπερατώσας τὰς Γυμνασιακὰς αὐτοῦ σπουδὰς ἐν ᾿Αθήναις, ἐκοινοβίασε τὸ ἔτος 1947 εἰς τὴν ῾Ιερὰν Μονὴν Παναγίας Τουρλιανῆς ἐν τῇ ἰδιαιτέρᾳ πατρίδι αὐτοῦ, ἔνθα καὶ ἐκάρη μοναχός. Διάκονος ἐχειροτονήθη τὸ ἔτος 1950, καὶ Πρεσβύτερος τὸ 1954 ὑπὸ τοῦ Μητροπολίτου Σύρου κυροῦ Φιλαρέτου. Τὸ 1965 προσεχώρησεν εἰς τὸν ἱερὸν τῶν Γνησίων ῾Ορθοδόξων Χριστιανῶν ἀγώνα, διορισθεὶς ἐφημέριος εἰς τὸν ἐν Λαμίᾳ ῾Ιερὸν Ναὸν τοῦ ῾Αγίου Σπυρίδωνος. Τὸ ἔτος 1971 ἐξελέγη καὶ ἐχειροτονήθη ὑπὸ τοῦ Μακαριστοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου κυροῦ Αὐξεντίου καὶ τῆς περὶ αὐτὸν Συνόδου ᾿Επίσκοπος Θαυμακοῦ, καὶ τὸ αὐτὸ ἔτος Μητροπολίτης Φθιώτιδος.᾿Απὸ τὸ ἔτος 1995 ἕως τὸ 2004 διετέλεσεν Τοποτηρητὴς τῆς ῾Ιερᾶς ᾿Αρχιεπισκοπῆς ᾿Αθηνῶν καὶ Πρόεδρος τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου. Ἐν τῷ ἐνεργητικῷ τῆς Ποιμαντορίας του ὁ Μακαριστός Ἱεράρχης ἔχει πλεῖστα ὄσα ἐκκλησιαστικά γεγονότα, τουτέστιν χειροτονίας Κληρικῶν ἐγκαινιασμούς Ναῶν, ἐκπροσωπήσεις εἰς τό ἐξωτερικόν ὡς ἀντιπρόσωπος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἀνεγέρσεις Ναῶν ὡς καί τῆς ἀνδρώας Ἱερᾶς Μονῆς τοῦ Ὁσίου Ἀθανασίου τοῦ Μετεωρίτου τῆς ὁποίας ὑπῆρξε κτίτωρ καί πνευματικός ἄχρι τῆς πρός Κύριον ἐκδημίας του. Ὁ ἀοίδιμος Ἱεράρχης ὑπῆρξεν πρόσωπον τό ὁποῖον πανθομολογουμένως ἐνέπνεε σεβασμόν δέος καί ἐμπιστοσύνην εἰς ὅλους τούς πιστούς, κληρικούς τε καί λαϊκούς καί ἠργάσθει ἀκόκνως διά την πρόοδον τοῦ Ἱεροῦ Ἀγῶνος τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν καί τήν ἐνότητα αὐτοῦ.

Ποια είναι η εκκλησία ΓΟΞ

Σύμφωνα με το wikipedia

Παλαιοημερολογίτες ή Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί (Γ.Ο.Χ.), αποκαλούνται εκείνοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, οι οποίοι εξακολουθούν να τηρούν την Eκκλησιαστική Παράδοση του πατρώου εκκλησιαστικού εορτολογίου και ημερολογίου. Οι όροι παλαιοημερολογίτες και παλαιοημερολογιτισμός (όπως και οι έννοιες νεοημερολογίτες και νεοημερολογιτισμός) υφίστανται από το 1924, χρονιά κατά την οποία η Εκκλησία της Ελλάδος αναθεώρησε το έως τότε ισχύον Ιουλιανό ημερολόγιο, ώστε να συμπίπτει με το νέο, Γρηγοριανό ημερολόγιο που είχε υιοθετήσει η πολιτεία. Τότε οι Παλαιοημερολογίτες αποσχίσθηκαν από την κρατούσα εκκλησία (των Νεοημερολογιτών), επειδή θεώρησαν την αλλαγή του ημερολογίου ως πρώτο βήμα για την υποταγή των Ορθοδόξων στον Πάπα και ότι η επίσημη εκκλησία υπέπεσε στην αίρεση του οικουμενισμού. Σήμερα, υπάρχουν αρκετές παρατάξεις Γ.Ο.Χ. εντός και εκτός Ελλάδος, οι οποίες ακολουθούν το εκκλησιαστικό πατρώο ημερολόγιο (Ιουλιανό ημερολόγιο), το οποίο υπολείπεται από το διεθνές πολιτικό ημερολόγιο (Γρηγοριανό ημερολόγιο) κατά 13 ημέρες (αυτό ισχύει μέχρι το 2100).

Αριθμούν αρκετές δεκάδες χιλιάδες πιστών, σε όλη την Ελλάδα (κυρίως στα αστικά κέντρα και ιδιαιτέρως στην Αττική), αλλά και πολυάριθμες ορθόδοξες κοινότητες εκτός Ελλάδος, όπως στην Αυστραλία, στις Η.Π.Α., στον Καναδά, στην Κεντρική Αφρική, στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, στα Βαλκάνια, στη Ρωσία και στην Κύπρο. Θεωρούνται ιδιαίτερα συντηρητικοί και αντιδρούν έντονα σε οποιαδήποτε επαφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας με χριστιανικές εκκλησίες άλλων δογμάτων, θεωρώντας ότι οι επίσημες Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν υποπέσει στην αίρεση του οικουμενισμού. Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες, που αναθεώρησαν το ημερολόγιό τους, αλλά δεν αναθεώρησαν το Πασχάλιό τους (τον κανόνα υπολογισμού της ημερομηνίας εορτασμού του Πάσχα) εξακολουθούν να εορτάζουν το Πάσχα και όλες τις εορτές που εξαρτώνται από αυτό, στο ίδιο χρονικό πλαίσιο με τους Παλαιοημερολογίτες.

Οι Εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. δεν βρίσκονται σε κοινωνία με την Κρατούσα Εκκλησία της Ελλάδος ούτε με τις Εκκλησίες οι οποίες βρίσκονται σε κοινωνία με αυτήν (Πατριαρχεία και αυτοκέφαλες Εκκλησίες). Κάποιες από αυτές ήταν σε κοινωνία με τη Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς, κι αυτές όμως διέκοψαν την κοινωνία το 2007, όταν η Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς ενώθηκε με το Πατριαρχείο Μόσχας.

Η νόμω κρατούσα Εκκλησία της Ελλάδος έχει προσπαθήσει με διάφορους τρόπους να αντιμετωπίσει τη διάσπαση, χωρίς ωστόσο επιτυχία ως τώρα. Σε περιόδους διαλλακτικότητας έχει εκφράσει την πρόθεσή της να αναγνωρίσει κάποιες από τις χειροτονίες των επισκόπων και να τους δεχθεί, αν θελήσουν να ενταχθούν σε αυτήν, ακόμα και να τους επιτρέψει να χρησιμοποιούν το παλαιό ημερολόγιο και μετά την ένωση, ενώ σε περιόδους έντασης έχει ζητήσει τη σύλληψη των Παλαιοημερολογιτών κληρικών από την αστυνομία για αντιποίηση αρχής και την απαγόρευση τέλεσης ακολουθιών από αυτούς. Οι επεμβάσεις της αστυνομίας κατά το παρελθόν έχουν οδηγήσει σε εκτεταμένα επεισόδια, ενώ οι εκάστοτε κυβερνήσεις δεν επιθυμούν τη βίαιη λύση του ζητήματος.

Οι Παλαιοημερολογίτες δεν θεωρούνται ετερόδοξοι ή ετερόθρησκοι, γιατί στο δόγμα παραμένουν Χριστιανοί Ορθόδοξοι, ως εκ τούτου δεν εμπίπτουν στους περιορισμούς του νόμου για την ανέγερση ναών (άδεια από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μετά από γνωμοδότηση του οικείου Μητροπολίτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, κ.λπ.).

Για τον λόγο αυτόν όμως έχουν δημιουργηθεί κατ’ επανάληψιν εντάσεις και διαμάχες για τη δικαιοδοσία επί ναών, τους οποίους διεκδικούν τόσο οι Γ.Ο.Χ. όσο και η νόμω κρατούσα Εκκλησία. Χαρακτηριστική είναι η διαμάχη για την Ορθόδοξη Εκκλησία του Μονάχου Salvatorkirche, την οποία είχε παραχωρήσει ο Λουδοβίκος Α΄ της Βαυαρίας, πατέρας του βασιλιά της Ελλάδας Όθωνα, στην ελληνική κοινότητα του Μονάχου στις 30 Σεπτεμβρίου 1828. Το 1976 την απέσπασαν από τη δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου (το οποίο έχει από το 1924 δικαιοδοσία επί των Ελλήνων της διασποράς) Παλαιοημερολογίτες, αλλά υποχρεώθηκαν να την αποδώσουν πάλι σε αυτό το 1999, μετά από πολυετή δικαστική διαμάχη ενώπιον των Γερμανικών Διοικητικών Δικαστηρίων και σχετική απόφαση του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου[10]. Το παλαιό ημερολόγιο χρησιμοποιείται ακόμη στο Άγιο Όρος και στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, όμως και οι περισσότεροι Αγιορείτες και το Πατριαρχείο αναγνωρίζουν ως κανονική την νόμω κρατούσα Εκκλησία της Ελλάδος και όχι τους Γ.Ο.Χ..

Η σελίδα Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος λίγα λεπτά μετά το άρθρο κατέβασε το post με τις φωτογραφίες

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ

——————————————————————————————–

alfavita